Avatar: Frontiers of Pandora Ultimate Edition
With the Season Pass, get access to the The Sky Breaker and the Secrets of the Spires Story Packs, the Familiar Echoes bonus quest, a banshee cosmetic set, and more!
Experience the epic wonders of the Western Frontier, a never-before-seen continent of Pandora. Journey through beautiful open world regions, where lowering your guard can lead to deadly mistakes.
Harness your strength and agility while customizing your character; crafting new gear, and upgrading skills and weapons.
Bond with your own banshee that will give you an edge in aerial combat and can be used for traveling.
Fight off the dangers of Pandora as you embrace the precision of traditional Na’vi weapons or leverage your human training with more destructive weapons.
Avatar: Frontiers of Pandora will push the limits of immersion with extraordinary level of detail, rendering, density, and immersive audio.