Axiom Verge
“You think you know how Axiom Verge will play out. But you don't.” 5/5 Stars – Giant Bomb “...simply one of the best games I've played in years.” 5/5 Stars – US Gamer After a lab accident, a scientist awakens in a mysterious, alien world. Is this a distant planet? The far fu...
After a lab accident, a scientist awakens in a mysterious, alien world. Is this a distant planet? The far future? Or a complex virtual-reality computer simulation?
Discover tons of weapons, items, and abilities, each with their own unique behaviors and usage. You’ll need your wits to find them all.
And finally, break the game itself by using glitches to corrupt foes and solve puzzles in the environment.