Axiom Verge 2
You may have played Axiom Verge, or heard it referenced as a benchmark for indie “metroidvania” adventures. Axiom Verge 2 is part of the same story as Axiom Verge 1 but is a completely new game: new characters, new powers, new enemies, and a new world. You can play it before or after the original.
Meet Indra, the mysterious billionaire behind the worldwide Globe 3 conglomerate. What is this world she’s found? Who are the voices that seem to be calling to her?