Backrooms: Eight Levels
The game offers you a journey through a confusing maze of yellow rooms, endless dark corridors, abandoned offices and other dangerous places Backrooms. You will have to explore spaces that are hard to believe exist. It's hard to say who could have built such a thing and why. There are eight different levels available for you to explore. Each level of this otherworld is fraught with danger, and no matter what surreal place you find yourself in, you have only one goal - to survive and find a way out.
In Backrooms you do need to be careful. Remember that you're just a guest here and you definitely shouldn't disturb the inhabitants of this place. The deeper you go into the backstage, the more creepy dangers will come your way.
Graphics, sounds, post effects, as well as character and entity animations are as close as possible to the original "Backrooms Found Footage" videos. All these visual solutions create the atmosphere of a realistic journey through the backstage.