Backrooms Hide And Seek
The game invites you to go on a journey through a tangled labyrinth of yellow rooms, a night suburb, abandoned offices and other dangerous places behind the scenes. You have only one goal - to find 10 pictures to go to the next level.
In the main menu, you can choose one of six available levels: The Lobby, Habitable Zone, Sublimity, Level Fun, Level Run and Darkened Suburbs.
This game is based on the famous creepypasta, which implements many real references and familiar attributes of the world behind the scenes. You will have to explore each room, look for pictures that will help you progress through the game and open new levels. However, you must be attentive and fast enough to hide from the entities in time if you want to survive.
In terms of gameplay, this is a classic indie horror. You must find ten pictures in a limited time. If you don't make it, dangerous entities will appear and you'll need to find a safe place to wait until they leave. After that, you'll have the opportunity to continue searching again.