Balls Up
A thrilling, fast-paced climbing game where players unlock different boons and choose diverse paths to ascend each climb. Control a character in the form of a ball and unlock permanent upgrades to enhance your gameplay. Navigate past various traps as you face the constant risk of falling back to the start.