Banishers: Ghosts of New Eden - Wanderer Set DLC
Get the Wanderer Set DLC and obtain uniquely powerful gear for Red. Defend yourself from supernatural forces with the Wanderer gear set; slashing back the darkness with a silver sword and firebane.