Battle Bits
Varied enemies: Face hordes of enemies represented by letters from A to Z, each with their own attack and defense pattern.
Formidable bosses: Numbers 0 to 9 act as powerful bosses that will test your skills to the fullest.
Intense survival: Hold out as long as possible in the system and destroy the final boss, number 9, to achieve definitive victory.
Progression and upgrades: Use the Bits you earn in each match to buy upgrades and new weapons in the store, strengthening your Arroba for more intense confrontations.
Retro 2D style: Enjoy a charming visual design with 2D graphics that evoke the nostalgia of arcade classics.
Strategy and skill: Plan your strategy and use each weapon to your advantage to defeat the most difficult enemies and bosses.
Do you have what it takes to save the system and defeat the virus? Join the battle and show off your skills in Battle Bits!