BattleCore Arena
In BattleCore Arena, compete in fast-paced, peer-to-peer battles with your friends using responsive controls that mix shooting, platforming, physics mastery, and team strategy! Team up to dash, jump, and use your trusted weapons and abilities to eject your opponents from the arena.
Personalize your Core’s appearance! Choose your Armor, customize your Lights, Banner, and Elimination Explosion to impose your style. Unlock over a hundred cosmetics as you progress.
Rely on unique weapons and abilities to be the most powerful Core of the arena. Gear up for upcoming battles and create your own playstyle by selecting a ranged weapon and other game-changer perks!