Discover every part of a global conflict from shore to shore – fight in besieged French cities, great open spaces in the Italian Alps, or vast Arabian deserts. Fully destructible environments and ever-changing weather create landscapes that change moment to moment, whether you’re tearing apart fortifications with gunfire or blasting craters in the earth, no battle is ever the same.
Swarm the battlefield in massive multiplayer battles with up to 64 players. Charge in on foot as infantry, lead a cavalry assault, and battle in fights so intense and complex you'll need the help of all your teammates to make it through.
Turn the tide of battle in your favor with vehicles both large and larger, from tanks and biplanes to gigantic Behemoths, unique and massive vehicles that will be critical in times of crisis. Rain fire from the sky in a gargantuan Airship, tear through the world in the Armored Train, or bombard the land from the sea in the Dreadnought.
In Operations mode, execute expert maneuvers in a series of inter-connected multiplayer battles spread across multiple maps. Attackers must break through the defense line and push the conflict onto the next map, and defenders must try to stop them.