Beat Hazard 3
Experience your music collection as never before with this intense music driven twin stick shooter.
Each of your songs will have its own unique ebb and flow based on the music. Beat Hazard 3 seamlessly mixes the love of gaming and music. Together they become greater than the sum of their parts.
Blast away to the music, taking on hordes of enemy fighters. Tear through their ranks with devastating efficiency as the music power peaks and your weapons flare!
Now, with Beat Hazard 3, you can map your music collection or tastes to a huge explorable galaxy of music.
All new 3D procedural ship generation system. Introducing a new 'fold' ability used to dodge enemy fire and focus your weapons into a tight beam of destruction.
Beat Hazard 3 is compatible with music streaming services via an improved 'Open Mic' system that can listen in to any music source. Now the music world is your oyster!