Behind the Frame: The Finest Scenery
Behind the Frame is a vivid, interactive fiction about an aspiring artist on the cusp of finishing the final piece of her gallery submission.
A relaxing, eloquent experience that can be played at any pace. Become immersed in a panoramic world filled with resplendent colors, beautiful hand-animated visuals, and a smooth, easy-listening soundtrack.
As a passionate artist, seek the missing colors that will bring your paintings to life — all while remembering to take the occasional coffee and breakfast breaks that keep you going. There is more than what meets the eye, for every painting has a story to tell.