Bewilder House:Enhanced Edition
Bewilder House is a classic first-person horror puzzle game that challenges your perception and willpower.
Trapped in shifting mazes where the walls open and close when you're not looking, you'll need to rely on your mind and first-person controls to navigate a deceptive funhouse that manipulates your surroundings and your sense of reality. Every corner hides a new obstacle; every escape is just another illusion.