Beyond Two Souls DEMO
Experience Jodie’s extraordinary life and her connection with a powerful supernatural entity in the free Demo, available now.
This free Demo version of Beyond: Two Souls gives you access to a one-hour experience in the life of Jodie Holmes.
Play two chapters: The Experiment, in which you experience young Jodie’s powerful and terrifying connection with the supernatural entity firsthand, and Hunted, where you’ll join a now-adult Jodie on the run from the CIA in a thrilling sequence that you won’t want to put down.
This demo, like the full game, features stunning graphics in 4K resolution, 60 FPS and Ultra-Widescreen (21:9) compatibility.