Big Buck Hunter: Ultimate Trophy
Get ready to lock, load, and dominate the wild like never before with Big Buck Hunter: Ultimate Trophy! This groundbreaking experience takes the #1 arcade hunting game to thrilling new heights, delivering over 3X the content of its hit predecessor.
Embark on 27 epic treks with 135 intense hunting sites, chasing animals ranging from Whitetail Deer and Caribou to Woolly Mammoths and Saber-Toothed Tigers. With 27 adrenaline-pumping bonus games, expanded weapon choices like the Crossbow, all-new multiplayer modes, and a reimagined trophy room, Big Buck Hunter: Ultimate Trophy sets a new standard for arcade hunting adventures. Whether you're a seasoned sharpshooter or a fresh newcomer, the hunt is on—are you ready?
Showcase your hunting achievements in a completely reimagined trophy room with customizable displays and evolving frames.