Big Helmet Heroes - Exalted Edition
Discover the hilarious world of Big Helmet Heroes, a 3D beat 'em up combining combat and adventure. Find 29 adorable heroes hidden in fantastic kingdoms and choose your favorites to save the princess. Play alone or with a friend, and try to overcome the formidable challenges that await you!