Bikini Boxing
The game takes you into the world of the main character, where you boxing with 10 bikini beauties, and the game does not contain romance elements and a gripping plot.
This game is the 24th live-action video interactive game filmed and produced by Thermae Studio, the story is still very old-fashioned, thank you to the parents for their support and encouragement to me. Buddhist distribution, no paid promotion and marketing, thank you again for the support and encouragement of the players and teachers, the game theme is very niche, destined not to be liked by most players, if you are eager to experience love or rich plot, it is obvious that you chose the wrong game, the producer of the game does not believe in love, and there is not enough funds, and it cannot make a touching love story of friends, the total production cost is less than 50,000 yuan, which should be the lowest production cost and the worst plot game in the same game. Thank you again to all the parents who support the purchase of the game, I will work hard to make progress slowly (not in terms of plot and cost), I will try to choose more generous, beautiful and generous beautiful actors for everyone, let us skip love and go straight to the point!