Birch Simulator
The protagonists of modern games can be very different. Brave knights, brilliant scientists or superheroes saving whole worlds. This game offers you a more unusual experience. Here you can become a Birch. Yes, that's right. You are the most ordinary birch tree, and your only goal in this world is to simply exist. There are no trials, no rush, no worries or responsibilities. Nothing is required of you, just enjoy the birdsong and the sound of the wind blowing your green leaves. You can grow in a winter Siberian forest, in a swamp, in a birch grove among your sister birches and in other, even rather illogical places. Become the best birch you can be.