Black Book
A fusion of card-based RPGs and Adventure games, “Black Book” is a haunting tale of a young sorceress, who gave her life to serve the dark forces. Dive into the cold, yet alluring world of Slavic folktales - and uncover the secrets that hide in the darkness.
Solve riddles and complete side-quests as you learn more about life in the Slavic countryside.
Explore a world based on Northern Slavic mythology. Learn from an in-game encyclopedia, created with the help of expert anthropologists - and find all folk tales hidden within the game!