Blazing Beaks
Arena based local multiplayer mode where your friendships will be really tested.
You can create your own, share and play with custom characters created by the community.
An explosive adventure where you’ll find yourself fighting invaders and searching for the origin of evil. There’s an endless onslaught of enemies for you to shoot, blast, zap and disintegrate every which way. A cute and charming world with challenging levels full of surprises.