Blood Bowl 3 - Brutal Edition
Be the most brutal trainer in Blood Bowl 3, and certainly the classiest! The Brutal Edition includes customization items for the Black Orcs and Imperial Nobility, and exclusive bonus items.
The Brutal Edition includes customization items for the Black Orcs and Imperial Nobility, an exclusive ball and exclusive cheerleader to support all teams, and 1,000 Warpstone for customizing your players or buying the next Blood Pass.