BloodLoop
This game supports or includes the use of Blockchain, NFT technology, or Cryptocurrency. All transactions and related activity, payments for in-game purchases, refunds, and customer support are handled by the publisher of this product.Please be advised: before purchasing any cryptocurrency or digital assets that players should do their own research. Player purchases through third party marketplaces are made at their own risk, and Epic Games does not encourage the purchase or sale of any cryptocurrency or digital asset.Explore BloodLoop: a fast-paced 5v5 Hero-Shooter blending tactical skills, real economy, and crafting.
BloodLoop is a groundbreaking third-person multiplayer Hero-Shooter set in a dark, dystopian future where humanity lives across interstellar colonies following Earth's catastrophic destruction.
Earth Continuum: Authoritarian regime, striving to restore order enforcing military discipline and absolute control.
Bastion of the Essence: Spiritual warriors, harmonizing with nature and fiercely opposing the reckless exploitation of Exotic Matter.
Skyves: Mercenaries and rebels fighting for absolute freedom, thriving beyond the bounds of the law.
Seraphic Alliance: Devotees of science and spirituality, seeking transcendence through Exotic Matter and the Bloodloop procedure.
As a player, you'll explore into this unique, chaotic universe, choose your hero, and battle to shape the fate of these factions—and humanity itself.
Heroes Enhanced via Bloodloop: Each character gains unique special abilities through the Bloodloop procedure, blending human blood with Exotic Matter to unlock powerful extradimensional capabilities.
Intense and Strategic Modes: Capture essential resources in "Energy War", dominate in "Team Deathmatch", or prove your prowess in "Free for All".
Dimensional Manipulation: Utilize gravity and time strategically to unfold stunning tactical maneuvers and change the course of the conflict.
Player-to-Player Marketplace: Trade items, unique cosmetics, and resources using the in-game currency, which holds real-world redeemable value.
Limited and Customizable Crafting: Every cosmetic item stems from limited blueprints, making each creation uniquely valuable.