Bluey's Happy Snaps
Time to play! Explore, have fun and capture your favorite moments with Bluey and Bingo in this photo-powered game. Look out for familiar spots from the show, create your own scrapbook and turn in-game memories into playful moments for real life.
Join everyone’s favourite blue heeler in Bluey’s Happy Snaps, a playful interactive adventure inspired by the hit TV series. Explore familiar locations, play with loads of toys, or chase cheeky bin chickens, and enjoy fun activities with Bluey, Bingo, and friends.
Using your camera, unlock stickers and decorations to personalise your scrapbook. Colour-in, arrange snapshots, and build a one-of-a-kind keepsake filled with Bluey fun. As they progress through locations, players also encounter “For Real Life” activity ideas that spark play both in the game and beyond the screen.