BodyCamera Shooter
BodyCamera Shooter is an FPS shooter where you see everything, starting from the camera fixed on your fighter and moving through realistic abandoned buildings and ruins, trying to eliminate all opponents. Go to the battlefield and enjoy a unique gaming experience! BodyCamera Shooter offers an ultra-realistic first-person shooter! You have only one goal - to clear the level. destroy any threat.