Borderlands 3 - Gearbox Cosmetic Pack
The Gearbox Cosmetic Pack includes a Gearbox weapon skin and weapon trinket, for use in Borderlands 3. This content is included in the Borderlands 3 Deluxe Edition and Super Deluxe Edition.