Borderlands 3: Multiverse Disciples of the Vault Moze Cosmetic Pack
The Multiverse Disciples of the Vault Moze Cosmetic Pack imagines what Moze the Gunner would've looked like if she became a bandit and joined the Children of the Vault!
After being ambushed by an army of COV looking to steal Iron Bear, Moze single-handedly decimates their forces. Survivors spread tales in hushed whispers of the Saint whose bullets chewed through them like lead locusts. When some COV begin making pilgrimage to have her bless them and their weapons, Moze, nostalgic for the camaraderie and community she enjoyed in Vladof's ranks, fully adopts the role of "Saint of Iron."