Borderlands: The Handsome Collection
Shoot and loot as you explore the mayhem-filled world of Pandora in BORDERLANDS 2 and the lunar madness of BORDERLANDS: THE PRE-SEQUEL in BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION.