Born of Bread
Play as a flour golem who possesses a never-ending childlike wonder and a set of odd abilities in this 2.5 adventure game!
Explore the different regions of a wonderful world ripe with mysteries and team up with a colorful cast of fleshed-out characters. With the help of your buddies, face off against menacing and weird baddies and engage in a fun and quirky turn-based combat system.
Born of Bread puts a twist on turn-based combat tropes with a fun interaction system that will test your reflexes.
This interactive system also features a weaknesss and resistance system that makes battles more strategic.
Loaf can't do it alone. Meet new characters during your adventure, each with their own abilities and personnality. Use their unique skills to overcome threats and obstacles whether in fights or when exploring.
Your dragon buddy Dub will let you save your progression but also stream your fights to a fake audience with his little laptop! Gather more viewers and answer their demand to get rewards!