Brawlhalla
An epic platform fighter for up to 8 players online or locally. Try casual free-for-alls, ranked matches, or invite friends to a private room. And it's free! Play cross-platform with millions of players on PlayStation, Xbox, Nintendo Switch, iOS, Android and Steam! Frequent updates. Over fifty Legends.
Join an eternal battle arena where the greatest warriors in history brawl to prove who's the best that ever was, is, or will be.
The Legend Rotation of nine free to play characters changes every week, and you can earn gold to unlock more Legends by playing any online game mode.