Brawlhalla Collectors pack
An epic platform fighter for up to 8 players online or local. Try casual free-for-alls, ranked matches, or invite friends to a private room. And it's free! Play cross-platform with millions of players on PlayStation, Xbox, Nintendo Switch, iOS, Android & Steam! Frequent updates. Over fifty Legends.