Broken Pieces
Created by a team of 5 people, Broken Pieces is the first game to come out of the French game development studio Elseware Experience.
When Elise and her fiancé decided to leave urban life and settle near the French coast, she could not imagine that she would end up completely alone.
Now, surrounded by strange phenomena in a dark, post-Cold War climate, Elise will have to investigate and unravel the mysteries surrounding the region of Saint-Exil, its ritualistic cult, and its lighthouse overlooking the coast.
Interact with the environment to learn more about what has happened to you in Saint-Exil.
A variety of additional interactive elements, such as a vintage arcade machine, is available in your main and secondary quests.
Change the weather of Saint-Exil to forge new paths or solve the puzzles blocking your way.
You will discover tapes from which you can draw clues to help you in your investigation.