Brotato
A spaceship from Potato World crashes onto an alien planet. The sole survivor: Brotato, the only potato capable of handling 6 weapons at the same time. Waiting to be rescued by his mates, Brotato must survive in this hostile environment.
Dozens of characters available to customize your runs (one-handed, crazy, lucky, mage and many more)
Hundreds of items and weapons to choose from (flamethrowers, SMGs, rocket launchers or sticks and stones)