Bulletrooms
Bulletrooms is an old-school first-person shooter set in the Backrooms universe. You need to go through several levels of Backrooms, your only goal here is to survive and find a way out. Remember, all levels in Backrooms are inhabited by dangerous entities, but you don't have to run and hide anymore. Now, you can fight back!
In the mazes of Backrooms you can find an assault rifle, shotgun, laser, grenade launcher and rocket launcher. Use this entire arsenal to clear the Backrooms of dangerous entities!
Explore corridors and rooms that shouldn't exist in reality. The levels available to you are: The Lobby, Habitable Zone, Pipes, Sublimity, The Windows, The End, Level ! (RUN). Unique dangers and aggressive entities await you in each level!
It is up to you to choose the entities that will populate the Backrooms. These can be canonical "entities" or nextbots They look different, but you can shoot them anyway!