Bulwark: Falconeer Chronicles - Mad Lector DLC
The 'Eternal Battery' unique building: unlock two new upgrades for your settlement and watch it charge up in storms!
The Arcing Tower of Doom: blast your enemies with lightning attacks that arc and split, attacking up to 8 targets!
The Ancient Shocklance: Mad Lector has recreated this ancient weapon so you can launch lightning attacks from an upgraded turret on your surveyor.