Nova Assault
Adrenaline-charged first-person shooter, where strategy, combat, and extraction decide your destiny.
Developed with Unreal Engine 5 by EtereaGames, is a first-person shooter based on extraction, designed to provide you with a realistic and immersive experience. With its own in-game economy and progression system, Nova Assault challenges you with engaging trials and missions set in diverse and detailed environments.