Bus Simulator 21 Next Stop - Offical Map Extension
Bus Simulator 21 Next Stop – Map Extension DLC expands the "Angel Shores” map of Bus Simulator 21 with a huge new area in the north. Players can look forward to a mountainous nature reserve with idyllic lakes, forests, and villages. It offers numerous new campaign missions, new bus stops, and a new feature in the form of wild animal crossings! So, be careful when driving through the impressive countryside!
The Map Expansion DLC is free for all owners of Bus Simulator 21 and Bus Simulator 21 Next Stop – Gold Edition. It’s part of the massive Next Stop update, which adds numerous improvements and a brand-new career mode to the game. It's also free for everyone who owns Bus Simulator 21 and the new Gold Edition.