From the creators of theHunter: Call of the Wild comes an open world fishing experience! Relax and unwind at your favorite spot or explore the beautiful great outdoors with friends as you embark on the journey to become a master angler.
Experience the freedom of fishing in a vast open world inspired by real-life locations. Travel through the varied and atmospheric environments by boat, off-road vehicle, or on foot, and discover hidden ponds, tranquil lakes, and local points of interest. Whatever you decide to do, every trip will have you coming back for more.
Master different fishing techniques to land the most impressive catch. Purchase tackle and build custom fishing rigs using a wide selection of rods, reels, lures, hooks, floats, and jigheads. Create your angler and customize their look and attributes. Complete challenges to earn rewards and uncover the open world through meaningful story missions.
Relax at your favorite spot on your own or ride the open waters with friends in online co-op multiplayer for up to 12 players. Meet other anglers and create memories that will last a lifetime. You can also play offline for a peaceful solo experience.
The team will continue to work closely with the community to deliver engaging features, content and updates inspired directly by player feedback. Keep coming back for new and memorable fishing experiences!