Stay warm all year round with the Winter Blast Style Pack! This pack contains a cosy mix of clothing, off-road vehicle and boat liveries, and emotes, so that you can brave the cold – in style!
1 complete outfit with 2 color variations: Effervescence Top, Bottoms, and Hat, Inneressence Top, Bottoms, and Hat (items can be used separately)