Carnival Games
Carnival Games brings the party back for the entire family! With both fan-favorite and brand-new mini-games all in one package, Carnival Games offers fun for everyone and can be played alone or with up to three others. Hit home runs, pile the highest stack of cakes, and take your horse to the finish line. 20 total mini-games will have you and your friends stepping right up to win again and again!
Like a real-life county fair, Carnival Games bursts with exciting mini-games that you can play over and over. Classic mini-games such as shooting basketballs (“Swish”) and taking down unfriendly clowns (“Clowning Around”) are joined by other attractions like flying drone racing (“Light Speed”) and cosmic bowling (“Cosmic Strike”). With 20 total games Carnival Games is a fantastic time for all.
Bring your family and friends in on the fun for a true Carnival Games party. Up to 4 players can participate together locally, bumping up the level of excitement and competition in all 20 carnival mini-games.
Play games, win tickets, and trade them in for new outfits for your carnival guest characters. Dress them up to match your style or be as wild as you can with wacky headgear, shirts and bottoms.