Cartel Tycoon - Lieutenants pack - Guerillas
From deep in the jungles of Puerto Roja, the trusted lieutenants of the Soldados Sin Coraza put their unique set of skills to wicked use for the most powerful drug Cartel in the country.
Tiago Herrera - a logistical expert who can help increase the efficiency of your production buildings and then provide them with the trucks they need.
Nacia Herrera - an explosives expert come pyromaniac who can help you destroy your enemies and leave a mark of terror on the people of the country.
Simón Rivero - a manager and merchandiser who can help make sure you’re buying low and selling high, no matter the product.
Bernardino Correa - a police officer whose willing corruption will help keep your buildings out of the reach of the long arm of the law.