Cartel Tycoon: San Rafaela
Feel the warmth of the sun, the cool breeze of the sea, and the excitement of new conquests in this ultimate summer paradise of San Rafaela, a vast new map full of new challenges and opportunities.
Expand your empire, unlock the true potential of this land, and seize the opportunity to leave an unforgettable mark on the fertile lands of San Rafaela.
San Rafaela introduces a new logistics system - Ferry routes. Navigate through a river system via Ferry piers and take advantage of this new transportation method to maximize your smuggling operations and outwit your enemies.
San Rafaela is not just a new map; it has a brand-new campaign featuring both old and new characters! As well as new Global unlocks for completion. Can you navigate the perilous waters of power, betrayal, and survival? Step into San Rafaela and let your choices shape the fate of your cartel empire in this enthralling new storyline.
Discover the beauty of the San Rafaela landscapes - vast deserts, lush coastal forests, dormant volcanoes, picturesque coastlines, and other natural landmarks. The perfect backdrop for your thriving operations.
San Rafaela is a vast playground that surpasses the scale of the original map, granting you even more space to shape your criminal empire.