Cassiodora
Princess Cassiodora has been kidnapped by the evil sorcerer Kenzar. To save her the chosen knights Agni, Colden and Luken must face a vast army of witches, ghosts, and demons across the Kingdom of Astoria.
To accomplish this feat, the druid Faramix grants Agni, Colden and Luken magic wings and elemental powers to help them on their quest.
Play with your friends or solo and shoot your way through this colorful shoot 'em up. Earn new items, customize your character, challenge yourself and face huge bosses.
Play solo or with up-to 2 of your friends on the same screen and explore 7 regions through 35 handcrafted levels each one with their own setting, challenges, special rewards and unique items.
Choose between different levels of difficulty ranging from Easy to Hard or define your own experience. Want to be invincible or be revived when you die? That’s done !
From the leader to the oldest and youngest knights enjoy 3 different characters, each with their own personality, abilities, moves and unique unlockable items.
Enemies and environmental puzzles like gates or roots will only react to certain elemental skills. Switch between 3 elemental powers or ask your friends to help you!
Unlock new skins for each character with over 50 cosmetics items to personalize your knight.
Face epic, huge bosses that compel you to find unique ways to defeat them. Fly away and slay these bosses to continue your quest!