Cat Lovescapes
In this point-and-click game, you play as Cat Cupid, helping a black cat navigate through Grandma Magpie's house to reach its beloved, Treasure Cat. Grandma has six cats, but Treasure Cat is special. You must outsmart these other cats, avoid obstacles, and explore the house to find your cat's love.
Distract the cats to help your character move through the rooms. Use point-and-click actions to evade them, or you'll start over. Keep going through the levels to find your true love in one of the house's many rooms. Avoid Grandma, who is always on the right side of the room, to get closer to your love.
Evade Grandma and her cats, each with unique traits, and encounter other animals.
This love-themed point-and-click game is a fun experience, especially if you're a cat lover. Navigate through the rooms, escape from Grandma, and find your love!