Cats on Duty Deluxe Upgrade Pack
A purrfect set of upgrades for Cats on Duty! Prepare to face even tougher, fiercer, and more captivating challenges yet in Cats on Duty: Deluxe Upgrade!
WARNING: The content of Deluxe Upgrade becomes available only after completing the main game.
Test your strategic genius with 8 new super challenging dual-front levels that become available after you complete the game in Normal mode. These levels can then be played in both Normal and New Game+ modes. Enemies approach from all sides. Even the landscape plays into the hands of your adversaries... Do you have what it takes to crush the Undead for good?
Fifteen wonderful compositions that will immerse you in the atmosphere of the game Cats on Duty.
Young talented composer Mikhail "F3ather" Zaxor has created 15 unique musical compositions that charm, motivate, and inspire fluffy, purring warriors to grand feats in the name of their cat litter boxes. Each track conveys the epic battle mood of the game Cats on Duty. Once you play, you will remember this music for a long time, and adding these compositions to your playlist will let you relive the heroic atmosphere, even after completing the game!