In the dark world of Grimoria, you rise as a young lord entrusted with leading a team of mythical Champions crafted by a mysterious Alchemist using forbidden magic. Champions are magical playable figurines and each one of them is a living relic, a testament to the legendary Champions who once shaped Grimoria’s fate.
Engage in thrilling turn-based tactical battles against other players where the outcome rely on tactics, mind games, and Champions' abilities. Diversity reigns supreme as you assemble your team with a vast array of Champions, each a unique masterpiece with its own distinctive abilities, strengths, and weaknesses.