Chants of Sennaar - Demo
Divided since the dawn of time, the Peoples of the Tower no longer speak to each other. But it is said that one day, a Traveler will find the wisdom to break down the walls and restore the Balance. Explore and discover an enthralling world in a colorful, poetic setting inspired by the myth of Babel, where men have forgotten their past. Travel the endless steps of a prodigious labyrinth, uncover an ominous truth and unveil the mysteries of this fascinating universe where ancient languages are both the lock and the key.