Charon's Staircase
In this first-person horror mystery game, you set out to bury the horrible past of a tyrannical government. Retrieve and destroy the documents that unravel the secrets that lie beneath Oack Grove. Will you discover the terrifying truth and find your way out?
In the 1970s, a totalitarian regime known as The Ministry ruled with an iron fist. They committed numerous inhumane and sinister acts during their reign, but those days are over, as they now aspire to join the European Union.
You play as an agent codenamed: ‘Desmond’, sent by The Ministry who is tasked with retrieving and destroying classified documents from the Oack Grove estate, that reveal the horrifying activities that happened in the past. Your journey, however, leads you to an unpleasant and gruesome discovery – Project Alpha.