Chess Infinity: Grandmaster Edition
Step into Chess Infinity: Grandmaster Edition. Whether you're new to chess or chasing mastery, this all-in-one collection delivers the full Chess Infinity experience: the base game, every piece of premium DLC, and all of the optimisations made since launch.
From exotic playing environments to expanded tours and puzzle challenges, this is the definitive way to join a growing Chess Infinity community.