Chess Ultra
Chess Ultra injects the greatest strategy game of all time with a modern twist; offering the ultimate chess experience with stunning 4K visuals, Grandmaster-approved AI and full VR compatibility.
With full Oculus Rift and HTC Vive support, play Chess Ultra in VR for the most breathtaking chess experience to date. From the wood grains on the antique mahogany board in the library, to the luxury felt on the bottom of every chess piece; chess has never looked this good. Physically reach out to make your move and focus entirely on the game at hand.