Chivalry 2 King's Edition
Chivalry 2 is a multiplayer first person slasher inspired by epic medieval movie battles. Players are thrust into the action of every iconic moment of the era - from clashing swords, to storms of flaming arrows, to sprawling castle sieges and more.
Dominate massive, 64-player battlefields. Catapults tear the earth apart as you lay siege to castles, set fire to villages and slaughter filthy peasants in the return of Team Objective maps.